^powrót na góre

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
ZAKRES MATERIAŁU NA MIESIĄC STYCZEŃ 2014
 

 

 

ŻABKI

Vocabulary:

Clothes: (ubrania) *słówka z gwiazdką były wprowadzane w zeszłym roku

Coat*- płaszcz, kurtka

Jumper – sweter, bluza

Hat* - kapelusz, nakrycie głowy

Cap – czapka

Gloves – rękawiczki

Scarf* - szalik

Boots – buty (kozaczki)

T-shirt – koszulka z krótkim rękawem

Trainers – obuwie sportowe

Pink – różowy

The weather : (pogoda)

It’s raining – jest deszczowo

It’s snowing – pada śnieg

It’s windy – jest wietrznie

It’s sunny – jest słonecznie

It’s cloudy – jest pochmurno

It’s  cold – jest zimno

Utrwalamy i powtarzamy:

hello, bye-bye, red, yellow, blue, one-five, eyes, arms, toes, hands

*Jeśli nastanie aura zimowa będę wprowadzała słownictwo “zimowe”.

*Piosenki i rymowanki będę zamieszczać na gazetce w przedszkolu.

 

 

MISIACZKI

Vocabulary:

Clothes – ubrania

Jumper- sweter, bluza

Coat – płaszcz, kurtka

Hat – nakrycie głowy, kapelusz, czapka

Scarf – szalik

Cap – czapka

T-shirt – koszulka z krótkim rękawem

Shorts- krótkie spodenki

Hot – gorąco

Cold – zimno

Powtarzamy i utrwalamy:

One, two, three, yellow, blue, red, big, small, happy, sad

 

* Jeśli nastanie zimowa aura będę wprowadzała słownictwo zimowe.

* Piosenki i wierszyki będę zamieszczała na tablicy w przedszkolu.

 

 

TYGRYSKI

W miesiącu styczniu będziemy omawiać treści z rozdziału 2 : The pirate ship

Vocabulary:

Trousers – spodnie

Jumper – sweter, bluza

Coat – kurtka, płaszcz

Hat – nakrycie głowy, kapelusz

Shorts – krótkie spodenki

T-shirts – koszulka z krótkim rękawem

Shoes – buty

Socks – skarpety

Hot – gorąco

Cold – zimno

Utrwalamy I powtarzamy:

Yellow, red, green, blue, pink, brown, numbers 1-6, hello, bye-bye, legs, tummy, head ,

Reagowanie na polecenia:

Put on your……..- załóż…….

Take off you…….- zdejmij…….

Come on! We’re ready! – Chodż jesteśmy gotowi

Put your………..on your……… - załóż………( np. rękawiczki) na ………..(ręce)

It’s very ……..(cold) – jest bardzo…….. (zimno)

Jump up and down- podskocz do góry i na dół

* Jeśli nastanie zimowa aura będę wprowadzała słownictwo zimowe.

* Piosenki i wierszyki będę zamieszczała na bieżąco na tablicy w przedszkolu.

 

 

LWIĄTKA

W miesiącu styczniu będziemy omawiać treści z rozdziału 2 : The classroom

Vocabulary:

Table- stół

Chair- krzesło

Crayon – kredka

Pencil – ołówek

Rubber – gumka do mazania

Book – książka

Ruler – linijka

Pencil sharpener – ostrzynka

Pencil case - piórnik

Markers – pisaki

Teacher – nauczyciel

Pupils – uczniowie

Reagowanie na wyrażenia i zwroty:

Who’s got the book? – kto ma książkę?

In my classroom there is a ……- w mojej klasie jest…….

What is it? – co to jest?

What’s missing? – co zginęło?

Can I  have a rubber please? – czy mogę prosić gumkę do mazania?

Here you are! – proszę bardzo

Stick the stickers – przyklej naklejki

* Jeśli nastanie zimowa aura będę wprowadzała słownictwo zimowe.

* Piosenki i wierszyki będę zamieszczała na bieżąco na tablicy w przedszkolu.